Trött, trött och åter trött

Idag har ja vare på hunddagiset o de va lika bra som alltid förutom vädret då. =P
Men de e ju tyvärr inget man kna göra någe åt.
När jag skulle gå ut med en av hundarna så satte de igång och späregna och hagla samtisigt så när jag kom in igen med hunden så va både hon o jag dyngsur. =S


O idag så är det en riktig slö dag för jag e så trött så när jag har skrive detta inlägg klart ska jag lägga mej på sofflocket ett tag o vila för jag e super trött men jag vet ju varför o de epga att jag sov dåligt igår natt o så sov jag bra inatt o så va jag iväg o träna på de igår.
Men de e ju skönt att jag inte går så långa dagar på onsdagarna.


Så idag går jag på spar läge o de tänker jag fortsätta med idag.
Så att jag e pigg o gla tills imorron o även fredag för då tänkte ja att ja skulle gå o simma några längder, fick ju ett klippkort av jobbet innan sommaren  o jag har vare riktigt sparsam så jag har 2ggr kvar men dom 2 ggr måste jag göra av me snart för kortet slutar o gälla sista december o jag har ingen aning om när simhallen stänger för julen.


Imorse gick ja in på Titanix sida för o kolla om dom hade uppdaterat spellistan, o de hade dom men dom kommer inte till sundsvall något före mars ;(
De närmsta dom kommer e till Huddik, men jag ska försöka o flörta lite snällt med min kontaktperson o se om vi inte kan åka dit då 27 Januari för jag vill så järna träffa mitt goa gäng igen.
För de va så länge sen nu. :(



Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0