Trött.

Hej o hå luden tå!

Idag ha de vare en skön dag på jobbet, dels för att ja bara gick halvdag idag o dels för att de vare lungt o skönt.

dagen började med att jag fick i uppdrag att sy ihop kroppen till tyg tomtarna som vi ska sälja sen på julmarknaden, o när jag va nästan klar med 4 eller 5e så kom ena våran gruppledare in rusande o va stressad över att hennes videokamera inte funkade som den skulle så hon bytte band o de ena med det andra så vi fick fara in på Birsta hon, jag o en till arbetskamrat. O så va vi först på Mediamarket o där fanns de inte, men en kille som jobba där såg ganska kul ut för han va så skelögd att ögona peka nästintill åt varsitt håll hehe, ientligen inget att skratta åt men han såg kul ut.

Men iaf där fanns inte de vi leta efter så då for vi in på Birsta City på Kjell o C/o först men våran gruppledare va lite på tvären för hon trodde inte riktigt på oss att de kanske skulle finnas en rengöringskassett till hennes stenålders Videokamera o jag o min kompis gick på teknikmagasinet o när vi kom ut ja då kom våran gruppledare dit för hon va nästan säker på att de inte skulle finnas på Kjell men iaf på Teknikmagasinet fanns de inte så jag o min kompis sprang bort på Kupålen på Audio video för o kolla medans våran gruppledare gick på Kjell iaf men på Kupålen fanns de inte utan dom brukakr skicka iväg på verkstan för o rengöra sånna gamla maskiner...


När vi kom tbx ja då fick vi veta att våran gruppledare hade fel det FANNS på Kjell o C/o, o då kände iaf jag mej lite mallig me tanke på att vi sa från början att de kunde finnas där medan hon va nästan mer säker på att de mest bara va data prylar där så att de inte skulle finnas någin rengörings kassett.



När vi kom tbx på jobbet så va de nästan lunch dom andra satt o fikade, för dom fikar sent på tisdagar iom att ddom har gympa på förmidagen. Men iaf efter lunch så slutade jag idag, o då när ja va nästan på g o gå så berättade jag hur ja känner mej i kroppen o de e inte lungt kan ja söja, känns som om de kryper i kroppen på mej o jag får ingen ro, utan de kan va stress som springer runt i kroppen på mej me tanke på allt runt omkring. Tänker inte gå in på några detaljer.
O sen min ljudbok som ja ladda ner på bibban från mediajukeboxen e de någe galet med för filerna verkar inte ha hamnat i årdning utan hon läser från slutet till början om ja aäjer så...Så ja ska se om ja kan fixa till de för annars så struntar ja i boken för ja fattar ändå ingenting av den.


De ska bli skönt ikväll med Core o Vattengympa så ja får bli av me energi och en massa sträss o oro.
Vill få ro i kroppen igen.




Ha de gött
På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0