Äntligen måndag!

Ja, jag kan lova er att jag e knäpp som skriver äntligen måndag! =)
Men det bjuder ja på denna gång nästa gång får ni betala ha ha ha ne vars skämt o sido.
Jag skrev så för att om några timmar e de dags för gympa igen...o jag riktigt ÄLSKAR det.
Idag e de Pia & Camilla som leder gympan som alltid.

Jag har längtat hela helgen efter att få köra igång igen efter denna envisa förkylning som va tvungen att attakera mej, men ja ska inte klaga för mamma har de värre hennes förkylning övergick i en dum lunginflamation. Hon ringde mej på jobbet idag och berättade för mej.
Så jag ska ringa henne sen när jag har ätit middag.

Annars idag på jobbet så har det varit lungt, inte så mycke "Jobba" just utan vi har eller snarare min kompis assistent kom med en massa bra förslag om vad vi kanske kan göra till våran julmarknad som vi ska ha den 25 November.
Sen när vi va någelunda klara så va det dags för lunch, efter lunchen så prata ja en stund med mamma, efter det va det dags för DC stormöte. Sen så påbörjade jag att renskriva men kom inte så långt för ja kom på att jag hade inte gjort läxan jag fick för en vecka sen =D
Alltid ska ja va ute i sista sekund. =(, men men ja får skylla mej själv.


Ne nu ska ja fixa de sista med maten.
Det blir Pölsa o pära till middag. "Mumms"


Ha de gött
På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0