Bröd bak!

Igår så började dagen för min del vi 13.00 då jag klev upp ur sängen.
Riktigt skönt o sova ut.

Jag hade bestämt mej tidigare under veckan att jag skulle baka bröd igår, och så blev det jag gjorde 3 satser med fukost bröd.
Så man kan säja att jag höll på o baka från kl. 14-18 så de tog ganska lång tid men de va värt mödan.
Det blev ju inte några fjuttiga bröbitar som jag bakade utan riktiga bjässar. =)
Fast de som inte va så bra va att jag skar mej på kniven till min matberedare, men de gick bra ändå =S


O idag på jobbat så va de lungt tycker ja.
Vi började med fika som vanligt, sen så klippte vi ut repotage ut förra veckans tidningar.
O så vipps så va de lunch dags, o de va inte så kul idag för jag som nästan alltid har med mej egen lunch istället för o köpa på DC så fick ja lov att vänta jätte länge innan jag fick komma åt en av mickrona som vi har, för jag tror halva personalen hade med sej egen lunch idag.
För annars så brukar de vara jag o så ett par till som har egen lunch med sej, så då brukar de inte bli så lång kö till mickron, men men de gick ju de me.

O nu så står päran på spisen o kokar.
Så idag till middag blir det pannbiff med potatis o sås.

O ikväller så blir de gympa i vanlig årdning.
o så får vi hoppas att Camilla e frisk o kry idag.

Hmm, vad ska man skriva mer då?
Kommer inte på så mycke mer o skriva.



Ha de gött
På återseende








En signatur som min kompis gjort till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0