Förkyld =(

Ja då va min tur att gå omkring o snora o nysa som en ja vet inte vad.
men ja känner ändå att ja skulle va på bättringsvägen.
Känner mej inge piggelin idag så jag kanske blir hemma från jobbet imorron.


JAG HATAR VERKLIGEN ATT VARA FÖRKYLD!!!!!!!!!!!1
Jag som typ aldrig e sjuk va bara tvungen att bli de nu när ja varken har tid, lust eller ork o va sjuk.
Önskar att ja va pigg o gla som alltid.
Men jusst nu känner ja mej mer färdig för slackt än ja ja vet inte vad.


Ni får ursäkta att ja tycker synd om mej själv just nu men de får ni stå ut med ni som läser. =D
Min humor har alltid vare sjuk så den är de iaf inge fel på. ha ha.


O ja som hade tänkt o träna 4 dagar nu i veckan som kommer men de blir nog kanske att simma på fredag om ja inte blir piggare. O denna vecka va de ju som dom skulle byta plats på Core o Cirkelträningen o inte förra vecka som ja fatta då när dom sa de. Aja shit the same.



Ne, ja ska väl försöka göra lite nytta innan de e dags o knata upp till tvättstugan igen.
Så man slipper o se denna disk o massa måsten nu när man inte e någe pigg.


Ja ska försöka krya på mej så ja blir pigg o gla igen så ja kommer in i mina rutiner igen.

Ha de gött
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0