Fritiden!

Idag har de vare en härlig dag fast man ha vare väldigt trött.
Klockan ringde 06.25 o jag yrvaken stängde av klockan, men klev inte upp förrens 10 min senare för ja va ju halv dö.

Men iaf så va ja på hunddagiset idag, o de va lika kul som alltid.
Så idag blev det sammanlagt 4 promenader lika härligt som alltid.
O idag efter jobbet så gick jag direkt till en kompis o hade de trevligt innan vi skulle med Fritiden o käka på Kina, jag tog 4 små rätter med en cola light till MUMMS o till efterrätt så tog jag frittade bananer med glass, alltid lika gott några av mina kamrater valde glass med fruktsallad o de såg riktigt mummsigt ut så de ska jag nog välja nästa gång tror ja.

Annars idag har ja tege de lilla lugna.
Har inte hunne me så mycke.

Jag ha lyssnat på en jätte bra men tyvärr lite för kort ljudbok idag.
Den va riktigt spännande men skulle ha viljat ha den lite längre, boken e ju inte mer än 1,32 lång så den ligger på 2 skivor.

Ghost House 2.0 heter boken.
Den kan ja varmt rekomendera.

Ne nu ska ja ta o göra lite annat.
Ha de gött
På återseende.



Frittad banan med glass, riktigt mummsigt de. =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0