Halloj!

Hej o hå!

Nu e ja här igen o skriver, de va ju några dagar sen sist. =)
Men ja har helt enkelt inte haft någon tid till de.

Idag så ringde klockan vid 10.15 ca för jag skulle in till Birsta igen o handla lite mat o annat smått o gott. Jag va hemma igen vid 16.05 men ja hade sån otur att ja fick gå hem från Timrå centrum ientligen inte för att ja inte hade någe emot de men de e inte så kul när man har schoppingvagnen full av mat o cider o öl o så en ryggsäck med kattsand o kattmat men men de gick ju de me.

Ikväll så blir de rester till mat potatisgratäng med chorizzo korv o så en vitlöksbaguette, riktigt mummsigt de.
O så e de ju inte helt fel med Cider till maten. ;)
Fast en sak e säker att jag tänker inte köpa kopparberg torra äpple cider igen för den va inge god.
Saknar den tiden då det fanns kopparbergs äpple cider med bara 4,2% nu finns de ju bara päron o den e inte lika god tycker ja.

Annars ikväller blir de ganska lungt ska tvätta nu vid 19-22 skönt för ¨då har man lite rena kläder o ta på sej imorron o sen rena gympa kläder till måndag kväll.

De bästa med fredag e att de e så nära till måndag o då e de gympa med korpen igen.
O jag kan säja att jag verkligen älskar dom passen jag går på för man känner sej så nöjd efteråt o sen blir man ju inte lessen över alla tappade kilon sen jag började.
O den som råkar hitta mina tappade klion ta inte upp dom. hehe =D


Ha de gött nu ellesammans
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0