Halloj!

Idag har det vare en kul dag i skolan.
På förmidagen när jag o en kompis hade Barn och ungdomskursen så gick vi först igenom vad vi har lärt oss om 1-3åringen.
När vi hade gjort det så gjorde vi varsin fingerdocka, tyvärr har ja ingen bild på dom men jag kan ju beskriva min. Den blev ganska liten, grön, med rött ninja band runt huvudet och så fick den pärlor i varsin storlek som ögon lite snea blev dom me men ja blev nögd iaf, o så fick den en jätte stor pärla som näsa hehe o så en röd o fin mun.
Jag får fota den om 2 veckor för nästa vecka e de skollov men typ inte lov för oss dock utan det blir jobb i vanlig årdning då.

O lunch idag käkade jag o mina 2 klasskompisar på Kina, det var väldigt gott men nästan för mättande, jag tyckte inte att jag åt så mycke men tydligen så tyckte min mage de för jag fick ont efteråt, men de gick ju över när ja hade fått smälta maten lite granna.
Jag tror att min magsäck har krymt lite granna.
Så nu ska ja bara ta mej en macka innan de e dags o dra iväg på gympa igen, för jag känner mej inge hungrig.


Idag tänker jag inte cykla till gympan för jag tycker att det är obehagligt o cykla när det är halt ute, så jag tar bussen bort sen.
Idag på Vattengympan e de Cathrin som leder för förra veckan va de nya tjejen.

Igår på gympan så hade vi bara Camilla för nu va de Pia´s tur o va sjuk, så nästa vecka e de väl full styrka igen på banan. =)

hmm ne nu vet ja inte vad ja ska skriva så jag tror ja ska göra nån nytta men vet inte vad än, eller jo ja skulle ju göra mej en macka hehe.
Väskan e packad så den behöver ja inte tänka på.
Den kanske hinner o nycktra till tills de e dags o gå till bussen. haha.



Ha de gött
På återseende.





Signaturen som min kompis fixade till mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0