Halloj!

Idag så var jag på hunddagiset igen, som alltid nu för tiden på onsdagar.
Det har vare en ganska lugn dag för oss men en av hundarna hade så mycke bus i sej så hon hade lite svårt o slappna av. Men efter långpromenaden så blev hon lite lugnare.


Jag va lite lat imorse så jag tog bussen dit eller snarare till Ok macken o så gick ja därifrån o till Banergatan där hunddagiset ligger, men ja va duktig o gick hela vägen hem sen istället, tänkte att ja behöver röra lite granna på mej eftersom det inte blir någon träning denna vecka, eller jo kanske på fredag men då e de inte med KORPEN utan då går ja själv till simhallen men det beror på om dessa envisa baciluskerna behaga lämna min kropp. =)
Annars så tror ja att ja e lat hela veckan o bara vilar upp mej så ja kan komma igen på måndag igen.


Dom ska bara veta vad avunssjuk jag är på dom som går på samma pass som jag, att dom har kunna träna kunnat träna men inte jag pga denna j***a förkylning.
Trodde enda in i det sista att ja skulle klara mej men ack så fel ja hade.
Aja nästa vecka ska ja gå o då får det bära eller brista o de enda som kan stoppa mej de e väl att ja trillar av pinn. hehe ne skämt o sido.


Nu ska ska inte göra så mycke har ja tänkt mej iaf, ska väl ta hand om kattlåda så ja får det ur världen så kan ja slänga mej på soffa sen o njuta av kvällen.
O så självklart spela lite Wordfeud.


Om nån e sugen att utmana mej så sök efter "mården matts" =)


Ha de gött
På återseende.





DENNA FAN VIDEO ÄR GJORD AV MIN KOMPIS JOSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså det är INTE jag som har gjort den men tycker att den är så bra gjord att ja vill visa mina läsare hur duktig min kompis är.

Vissa av bilderna har hon och jag tagit då när vi har varit och lyssnat på dom.

<3 TITANIX <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0