Hej hopp i Lingonskogen!

Idag har ja haft en skön dag. Ha vare på Birsta med min kontaktperson och hennes dotter.
Det va riktigt kul,  hon shoppade lite kläder till dotra o så köppte hon även ett par skor till henne och ett par åt sej själv. Jag handla inte så själv, eller typ inget alls eller iaf inget märkvärdigt.
Jag köppte en deo på ÖoB o så köpte jag 2 chokladkakor o en Frech hot dog på IKEA.

Annars idag har ja inte gjort så mycke eller jo kanske, jag städade min lgh för min älskade Lucaz har hittat en massa tepåsar som han tyckte va kul o leka med så jag hade te över hela lägenheten, så jag fick glatt dammsuga och torla av golven iof de behövdes ju men jag vill ju göra de på mina vilkår inte hans haha. O så tog ja hand om disken.


Nu ska ja bara sitta här en stund innan ja ska över till gubben o kolla på nån film på teven.
Ne nu skiter ja i detta för ja kommer inte på någe mer vättigt o skriva.
Inte för allt annat e vättigt så men de e iaf någe att läsa haha....


Ha de gött
På återseende.

Lite film tips till den som e sugen på lite mys film.
P.s I love you.
Änglarnas stad.





Änglarnas Stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0