Hej hopp!

Idag i skolan tyckte jag att tiden gick jätte fort.
Som vanligt på morron så hade jag o en kompis barn och ungdom, men vi har inte komme så långt att vi börjat o läsa om ungdommar.
Idag hade vi lite redovisning om vad vi har läst om.
Så min kompis redovisade om 1åringen o jag om 2åringen.

På eftermiddagen så skulle vi ha jobbat med Poblicher igen men de bidde inte så.
För min andra kompis hade lite problem med sin nalle så jag fick hjälpa henne o ta kontakt med kundtjänst så där fick vi lite hjälp.
Men det sluta med att vi ändå fick ställa tbx nallen till fabriksinställningar.
O de gick bra så nu funkar hennes nalle igen.


När ja kom hem så fixade jag lite mat.
O snart ska jag packa väskan o dra iväg på Core o Vattengympa.
Fast idag blir de inte o cykla för de regnar ute o jag har inga bra regnkläder, så jag får glatt ta bussen idag o hoppas att ja kan åka med nån hem, men det brukar inte vara något problem med de.


Ne nu har ja inte tid o sitta här utan ha lite o fixa.

Ha de gött
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0