Hemma idag

Idag va ja hemma från skolan dels för att jag o min hals är ovänner o dels för att ja gick hem från jobbet igår för att ja va trött o hängig, orkade inte så mycke.
Men imorron ska ja gå iväg till hunddagiset även om ja fortfarande är ovän med min hals.
Orkar bara inte vara hemma.


Fast idag har de vare en fin dag ute för solen har tittat fram med lite värme.
O så har ja plockat och diskat upp den sista disken som blev över igår, o så har ja gått ut me lite soper sånt som skulle sorteras o så en Rusta kasse med reklam.
Har även passat på o bädda rent i sängen.


Ikväller blir de ingen träning *SNYFT* det är dumt o utmana ödet när man har ont i halsen o så nyss vare riktigt snorig o trött i kroppen. Kanske blir de simning på fredag, hoppas på det men ja vågar ju inte lova mej själv att ja ska göra de.
Men på m¨ndag så e de pit for fight igen så ska ja bannemej iväg på gympan...tänkte mycke på dom igår och önskade att jag med var där och fick jobba o svättas o så nuta av en skön dusch efteråt.
men men dom där förbannade baciluskerna va ju bara tvungen o attakera mej så ja fick lov o vara hemma o tycka synd om mej själv, jag som aldrig e sjuk.


Visst kan jag vara trött men så e de självförvållat. =)
Aja nog om de, ja ska iaf se på House ikväll.
O sen försöka komma isäng skpligt.
Imorron tror ja att ja tar bussen bort på hunddagiset men ja vet inte sånt som märks.


Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva.

Ha de gött
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0