Hmm söndag igen då!

Idag har ja bara tänkt att ta de lilla lugna.
Det enda som är planerat för dagen är middag, dusch och bingolotto.
Till middag idag har ja tänkt mej pärmos och kött, för det var så länge sen ja käka de.


Vet inte riktigt vad ja ska skriva idag för ja känner mej så tom på ord, men de kan väl bero på att jag ha spelat för mycke Wordfeud haha.


Kan säja att ja längtar tills imorron kl. 18.15 för då gör jag mej iordning för o gå iväg till gympan.
O de ska bli så himla skönt o få skaka av sej lite energi o även få känna att ja har gjort någe bra.
Älskar att vara med i korpen för jag har så kul jämt på alla pass ja går på, fast iof vore de inte så att ja tyckte att de va så kul så hade jag väl inte fortsatt. ha ha.

O när ja kommer hem då efter passet så glanar jag på "CSI" och spelar in "Det okända"  det är 2 av mina favoritprogram.

Alla mina favorit program är: "Det okända", "CSI", "House", "CSI Miami", "Vampire diaries", "Ghost wisperer", "Mannen som talar med hundar".

De e dom ja kan komma på som jag älskar att glana på, så man kan gott och väl säja att jag är en serie nörd. =)


Men mest just nu så går jag o väntar och längtar efter en ny sesong med Vampire diaries.
Funderar på om ja kanske ska köpa serien sen när den kommer på DVD?

En serie som ja iaf kommer o köpa är CSI.
O så ska jag fixa Twilite alla filmer.


Aja ne nu ska ja göra någe annat tror ja.


Ha de gött
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0