Inge kul alls

Hmm denna dag började med att jag vaknade med ont i halsen, men var ganska pigg ändå så jag gick iväg till jobbet iaf, men ja fick lov att gå hem vid 13.15 bara för att jag inte kände mej någe pigg. Så när ja kom hem så la ja mej på sängen o sov fram till 17 tiden nån gång så nog alltid behövde ja sova. När ja vakna så tog ja hand om lite av disken som ja hade för sen mezza gubben o fråga om ja hade äte något o de hade ja ju inte så då gick jag över till honom o käka lite o kolla på Star Trek: Voyager, det är ett program som ja har fastnat för.
När ja kom hem så ränsa ja kattlåda och sen bänka mej framför teven o glana på CSI NY och spela in Det okända. O inte blev det någon träning för min del idag heller o de lär inte bli någon imorron o på torsdag blir det inte heller någon träning för då är det Holmgången med start från Melrogården kl. 15.00.



Imorron blir ja hemma från skolan för jag har ju den på tisdagar men min hals är inte min vän just nu, så jag har blivigt bästa vän med Viks Blue eukalyptus haha. (vet inte om ja stava rätt men orka bry sej)


Har även haft en liten diskution med min kompis förut med om att jag ofta skriver "Shit the same" Jag säjer det för att det är det samma som "Skit samma" Men det tycker inte hon utan hon tycker att det är svengelska...Du som läser detta kan väl komentera o säja vad ni tycker.?!


Ne nu ska ja väl gå in på fejjan o glna lite på Farmville. O sen kolla lite på teven innan man ska krypa ner i säng igen.


Ha de gött
På återseende.




Haha lite kul i tillvaron! =)

Kommentarer
Postat av: Martin

Krya på dig..inte kul alls...för jag har samma skit här nere i södern ..attjjoo

2011-10-06 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0