Ja, då va de dags igen!

Snart e de dags för lilla mej o dra bort på simhallen där jag ska va med på Core o Vattengympa.
De e som balsam för skälen de.


O idag på skolan va de riktigt kul, för på förmidagen så läser jag o en till om bran och ungdom.
Men vi har inte komme så jätte långt utan just idag så läste vi om 2åringen om deras utveckling, det är riktigt kul tycker ja.
O på eftermidagen så brukar jag läsa engelska men inte idag, då vi jobba med datorn istället och gjorde som en bok med bilder som vi har tage för ca 1år sen till våran utställning som vi hade.

Jag jobbade då i ett program som ja aldrig har jobbat i förut.
Men för en gångs skull så lärde ja mej fort hur ja skulle göra, annars så brukar jag va ganska trög sådär men inte idag =D.



När ja kom hem har ja inte gjort allt för mycke o de e ganska skönt de.
Ne nu har ja inte tid o sista här längre utan måste packa veckan o dra iväg.


Ha de gött
På återseende.

Har gjort bakrunderna själv till bilderna i datorn.

Alla bilderna utom 2st är tagna av:
Lilla mej Cattis



En snygg framsida jag gjorde.



På gården vid Merlo slott


Tunnbröd bak vid Lögdö


Jag o min kompis vid Y:et



Y:et



Merlo slott


Några höstlöv, vid Merlo slott


Här ska våran lärare Pia tanka.


Masugnarna ute på Lögdö



Här är taget vid kapellet ute på Lögdö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0