Lördag eftermiddag!

Hej o hå va det går mellan p o l ha ha ha lista ut rästen ni...=)


Idag händer det inte allt för mycke.
Klev upp ur sängen vid 13 tiden.
käka frukost vid 14 typ haha

Sen har jag o gubben tage in mina utemöbler och skkrubbat dom lite granna så ska dom få åka in i förådet tills sommaren, o så ska jag rulla ihop gröna mattan jag har på ballis. Annars idag så har ja tänkt o diska o dammsuga iaf få se om ja orkar ta en sväng om med svabben =)
O så blir de tvätt idag 19-22. Så ikväller blir de lungt med dricka och en påse med godis som ja för en gångs skull inte käka upp allt igår =D.
För mej e de farligt att änd ta en bit ur påsen för det brukar sluta med att hela påsen e tom o så har ja inget till lördag kvällen.



Så idag har jag inget intresant att skriva om.
Längtar tills på måndag kväll kl.19.00 för då e de gympa igen på Böle skola med Pia & Camilla.
2 goa brudar med mycke glöd. =)

sen på Tisdag e de Core o Vattengympa igen ohh va de ska bli skönt o få köra järnet igen efter en veckas j***a förkylning med hals ont mm.


Aja nu måste ja lämna datorn för annars kommer jag o växa fast här och det har ja varken tid eller lusst med.


Ha de gött
På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0