Lördag

Ja, då va de min tur att åka på denna jävla förkylning.....men som tur e så är ja bara lite täpt i näsan o kanske lite snorig, men de kommer inte att stoppa mej från att träna på Måndag igen.
Som ja har sagt till mej o mina kompisar e att jag har varken tid eller lust bli sjuk nu.
Inte nu när ja behöver jobba för att kunna öveleva måndaden hehe nja kanske inte så illa då men ja trivs så bra på jobbet och jag hatar att vara hemma en längre period för jag blir så rastlös + att jag börjar o klättra på väggarna. O nu när ja har kommit in i rutinen med träningen med ja då ska man åka på detta jävla skit.....Ursäkta att jag svär så mycke men jag HATAR att bli förkyld oavsätt om det är lite eller mycke.


Men iaf idag så kommer en kompis ner från H-sand till Gubben o då ska vi 3 åka in till Birsta och handa lite granna på ICA Maxi tror ja. annars blir de nog lungt för min del, de ända som ja har i huvudet är att ja ska ta mej en långpromenad men vi får väl se om ja orkar så upp för mej själv o ta mej iväg. Jag har väldigt lätt att säja till mej själv vad jag måste göra men sen o göra de sen de e mycke svårare för oftast så blir det tyvärr aldrig gjort, ksnke är det många som känner igen sej i det som ja beskriver.


Jag måste ju iaf skryta lite om att ja har iaf fått arslet ur vagnen o damsuge min LGH. så nu har ja inga änglatofflor kvar i hörna, o de känns riktigt skönt de.


Jag va inne på min kompis blogg förut och där har hon lagt upp en vidio som hon gjort själv på Maria Rolf i Titanix, den va sjukt bra gjord så har du vägarna förbi hennes blogg så kolla in, du kommer inte att bli besviken om du med älskar Titanix och Maria Rolf.

http://mynameisjossan.myshowroom.se/




Ha de gött
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0