Lycklig dag!

Idag så har de vare en skön dag bortsett från att jag såg att de satt en äcklig 8:a bent sak på locket på min matlåda, så jag fick be en av våra gruppledare o ta bort den.
Jag har nämligen fobi för just dom där äckliga 8:a benta sakerna. Hoppas att ni fattar va de e för en äcklig kuse jag menar.


Men iaf så ordnade de upp sej o allt va frid o fröjd.
Jag o en till fixade fika (kaffe o te vatten) så vi kunde sätta oss o fika.
Sen va de dags för Yoga o de e riktigt skönt de, men skönast e nog när man får ligga där o lyssna på när en ledare på DC läser om den där mysiga och sköna trädgården som man ska gå in i.
Efter yogan så e de dags för lite lunch.
O jag som nästan alltis har med mej egen lunchlåda hade med mej hemmagjord pärmos och köttbullar o de va riktigt mummsigt de.


Efter lunch så gjorde vi inte så mycke, jag prata mest i mobilen med antingen min mor eller min storebror. Sen va de dags o fara iväg till en av mina arbetskamraters assistent.
O min kompis =)
Väl hemma hos henne så gick dom andra runt o kolla hur hon bor, jag har vare där en gång förut så ja vet hur fint hon har de.


Jag hjälpte henne lite med att duka fram koppar o fat för ja tycker inte om att bara komma till någon o så ser ja att de e lite som kanske ska fram då kan ja bara inte stå där o titta på utan jag erbjuder min hjälp istället, för alltid finns de något som ja kan göra tycker iaf jag =)


Hon bjöd på jätte go fika och snittar med hamburgekött och pepparot ost, vilket va super gott.
Efter fikat så lekte vi en jätte kul lek.
Vi alla fick ett varsitt paket som vi INTE fick öppna, o så hade vi en tärning som vi skulle slå antingen 1 eller 6 fick man tex 4 så gjorde man inget förutom att ge tärningen till sin nästa. när man fick antingen 1 eller 6 så fick man byta paket med en av sina kompisar vem som helst, och det gjorde vi på 10-15 min e osäker på tiden men kul hade vi iaf.

Jag fick en jätte fin lyckta i lila färg.











Denna låg i mitt paket som jag fick behålla när leken var slut.




Här kan man ha värmeljus riktigt eller ett som går på batteri.



Ha de gött
På återseende.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu har jag sett dina bilder från då vi var till Ullis. De var väldigt fina.



Det är inte förbjudet för dig att kolla min blogg heller. Det är bara att göra det om du känner för det och har lust.



Hoppas livet är toppen med dig min vän.

2011-11-02 @ 15:47:09
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0