Mätt o belåten

Nu e ja mätt o belåten, gubben o hans kompis bjö på middag idag, de bidde taccos YUMMI.
Hmm va ha man hittat på idag då..jo jag ha vare hos en kompis o de va riktigt kul.
Vi surrade en hel del kan ja lova. =)

När ja kom hem har ja inte gjort så mycke, har mest sutte vi datorn på farmville.
O så har ja satt videon på inspelning för ja missade ju o spela in "Det okända" i måndags då ja hade glömt o sätta på strömmen till videon, o så ha ja ränsat kattlåda så de blev gjort...Nu ha ja bara tänkt o ta de lilla lugna o mysa me Sigge o Lucaz (mina 2 katter).

Sen kl. 20.45 ca så ska ja över till gubben igen för då ska vi se på "Paranormal aktivity 2" e osäker på stavningen men men...
Hoppas att den e lika bra som ettan.


Idag har ja inte så mycke o skriva om.
Sitter mest o tycker synd om mej själv för att ja har sån träningsvärk i låren.
Fast jag ientligen borde va gla att ja har de för då vet ja ju att ja gjorde bra ifrån mej i torsdags på Cirkelträningen, hoppas att ja kan va me Pia dom ggr som e kvar nu fram till jul...för då när de e slut sen lär man väl va så pass tränad att man inte e halv dö efter de passet.
Man kanske e hel dö då istället... ha ha ha.
Ne vars men man hoppas ju på o få bättre kondition iaf så man orkar lite mer, o så skulle ja ju inte bli lessen över några fler borttappade kilon. =)


Ne nu ska ja lägga mej på sofflocket en stund o kolla på det jag spelat in.
O skänka en tanke på Titanix som spelar i Glada Huddik ikväll kl. 20.30-02.00
Hade ju gärna velat gå men de bidde förhinder på vägen så jag får vara där o sitta på scenkanten i mina drömmar.
Jag o en kompis brukar på tsm på Titanix när dom spelar här uppe i Sundsvall.
O då brukar vi sitta på scenkanten o digga o njuta av musiken.

Efter dansen e slut så brukar vi få gruppkort me dom även ha vi fått med dom en o en.
Titanix e värkligen ett underbart band, med härlig musik.
Har t.o.m. köpt deras nya skiva, de gjorde jag o min kompis samtidigt där när som spelade i Kovalnd inne i Sundsvall i sommras.
Nu längtar ja till nästa år då när dom kommer hit igen.



Ha de gött
På återseende.





Jag & Titanix på Bergeforsparken.




Jag & Stefan i Titanix. Jag hade ingen aning om att han stog bakom mej då när min kompis tog kortet.




Titanix & Jag på Sundsvalls FP




Nästan hela Titanix, Jerry hann o smita iväg strax innan ja skulle ta kortet.


Ja kan bara säja de att jag ÄLSKAR Titanix <3



Titanix nya skiva. =)


Ha de gött
På återseende






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0