Träningsvärk =)

Igår på Cirkelträningen så fick jag va tsm med Pia en av tejerna som leder gympan på måndagrna.
O jag anadae redan där att jags kulle åka på träningsvärk för det va samma visa förra gången, =) o denna gång va inget undantag. hehe
Fast jag e ju inte lessen för de för nu vet ja ju iaf att jag tog i mer än va jag gjort annars, fast jag ha  försökt o ta i mycke men inget ha hänt.

Men de e kul o träna tsm me Pia för hon e en gla prick, o så väldans mycke energi.
Man blir alltid på bar humör när man e me henne, fast iof de blir man ju me dom andra me, för de e me brudar me härlig energi så man blir pigg o gla själv. =)

Men när man tränar me Pia så lyckas hon ALLTID få en o orka mer fast man e trött o så peppar hon en annan som kanske inte orkar lika mycke.
Men ja kan ju lova att hon lyckades o köra slut på en ordenkligt igår när vi skulle springa mellan 2 koner, jag som inte har världens bästa kondition, blev ju ganska snart trött men ingen rast o ingen ro hehe så sprang vi där emellan o strax innan låten va slut så kände ja de att ja va så trött i bena o hade sån mjölksyra att bena höll på o vika sej men som tur va gjorde dom inte de.=)


Men ja hoppas att ja får fortsätta o träna tsm me henne på torsdagarna för de gör mej bara gott, träningsvärk eller inte jag ger mej inte. =)
Men ja vet ju att jag har gjort någe bra o hon lyckades att få mej o ta i lite extra.
Så hon ska ha ett STORT tack!



Men iaf, idag på jobbet va de lika lungt som alltid eller nästan alltid ska man väl säja för ientligen så e de fullt upp för vi har massor o göra nu inför julmarknaden som vi ska ha.
Så idag på förmidagen efter fika så bakade vi kola kakor som vi ska till fika o sälja på julmarknaden.
på måndag antar ja att de blir att fortsätta med tomtarna så dom blir klara, för det ska sys mössor o så måste vi fixa näsor o så fixa skägget som ska va i ull.

Förr förra året så hade vi tovade näsor och kammat skägg i ull på våra älskade tomtar.
O så måste ena våran gruppledare ut i skogen o hämta några stubbar med som vi ska göra tomtar av. Så nog alltid finns det att göra på jobbet o vi börjar ju o närma oss deadline för vi ska ju ha julmarknaden om en månad ca.



Ikväller så blir det lungt.
Orkar inte gör så mycke efter att ha vare på Birsta en sväng.
Va o köpte nya vinterskor för 69kr på Rusta.
Ett par varmfodrade mocka kängor.
O så va ja på Clas Ohlsson en sväng med o handlade till gubben.
Får ju inte glömma att ja va på Willys o handlade lördagsgodis för de va billigt o bra nu.
köpte säkert närmare 1kg godis så har ja tur kanske de räcker hela helgen.
Jag e en riktig socke råtta.
Jag älskar allt som är sött eller snare nästan allt. =D


Ne nu ska ja göra lite annat.
Ha de gött
På återseende.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0