Vakna, jobb, hem, o träning, hem o slappa igen =)

Hej o hå!
Idag har de vare en lugn o skön dag på jobbet, jag har skrive lite dagbok om dagen på hunddagiset H.I.T igår, och så har ja läst lite om olika hundraser.
På eftermiddagen så hände de inte så mycke heller, jag o våran gruppledare for in till Birsta på Mediamarket för o fixa en ny kabel till hennes filmkamera, när vi kom tbx så kollade hon så att kabeln skulle passa till hennes filmkamera o de gjorde den o glad blev ju vi allihopa, för nu kan hon filma igen och även kunna spela upp filmen på teven.

O jag satte mej o drack en stor kopp varmt te, riktigt gott i detta ruggiga väder.
Sen var de näst intill dags för oss o börja o packa ihop o bege sej hemmåt.
När vi hade slutat o de så gick ja bort på bibban o lånade några ljudböcker för jag har tröttnat på nästan all musik jag hade i min mp3 förut.
De e jätte smidigt att låna ljudböcker på bibban för dom har en så kallad media jukebox så de enda du behöver ha me sej e en mp3 eller usb minne, jag hade me mej både och men den ville inte ta min mp3 så jag fick lyssna på musiken jag har i mobilen när jag gick hem, men men ja fick ju med mej några böcker iaf på mitt usb minne.


Jag tyckte en bok va lite mer intresant för den utspelar sej i Norrköping och en av karaktärerna i boken heter nämligen Sonja och min moster heter Sonja =).
Jag e ju från Norrköping i grund o botten.
När jag va nästan klar på bibban så mezza gubben alltså mitt X, har kallat honom gubben i många år så därför får han fortsätta heta gubben o kommer alltid att få göra de så länge jag lever =)
men iaf så mezza han o bad mej köpa med ett 6-pack hem o snäll som jag är så gjorde ja ju de, o sen hem o fixa lite o äta.


O nu snart e de dags för mej o knalla iväg på Cirkeltärning igen, ska bli riktigt gött de.
Hoppas att en viss tjej kommer idag (kommer inte ihåg vad hon heter) men iaf så e hon jätte kul o träna tsm med, hon har gätt mej några bra tips på vissa stationer, som en är när man ska ha hantlar o så ska man sträcka armarna upp o ner flera ggr i ca 45 sek. men på dom 45 sek så hinner jag o få värsta mjölksyran i armarna så då gav hon mej tipset om att istället för o sträcka armarna hela tiden så kan man göra tvärsom alltså att man sträcker ner armarna o så lyfter man upp dom mot armhålorna ungefär som när man ska härma en apa. hehe svårt o förklara men hoppas att ni fattar. =).




Ne nu ska ja göra lite annat den sista halvtimmen innan de e dags o tänka på o packa gympa väskan o ta på sej en långtröja, jacka o skår o knalla iväg.


Ha de gött
På återseende.





En morron när ja va på g till jobbet.




En mysig höst bild en dag när jag va på g hem från jobbet.




En tidig regnig dag när ja skulle på Hunddagiset.




Där kan man också placera sin cykel. =)







Man ser tydligt där solen inte har kommigt åt o tina upp.




En morron när jag vänta på bussen när ja skulle på hunddagiset.




Lite kåt dimma =).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0