Vilodag =)

Idag har ja inte planerat att göra någonting eller jo ta hand om disken ja har hehe.
Men de e ju inget märkvärdigt.

Idag va ja på Hunddagiset igen och de va lika kul som alltid.
O så tycker ja att de e så mysigt o gå våran promenad, o skönt e de me för den delen för man få ju lite friksluft. =)


Annars idag ska ja bara ta de lungt o inte göra så mycke.
Idag har ja inte så mycke att skriva om för ja känner mej tom i bollen. Haha =)
Så de få bli ett kort inlägg.


Ha de gött
På återseende. =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

När du fått awarden ska du länka till den du fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.



1. När ingen ser eller hör mig… så...



2. Jag går aldrig hemifrån utan…



3. Min blogg heter som den gör för att jag…



4. Om jag vågade skulle jag…



5. Om tio år kommer jag att…

2011-10-14 @ 12:00:51
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0