Äntligen Helg!

Hej o hå!

Nu e de helg igen, skönt de tycker ja för jag e så himmla trött.
Ikväll blir ja ensam me mina 4 benta vänner för gubben ska me en kompis o käka surströmming.
De käkade nästan alla på DC igår inte jag då för jag tycker inte om surströmming.
Idag har jag ingen aning om va ja ska äta.

Man kanske ska ja ta o rota lite i frysen sen när man ha pratat klart me min kära storebror.

Hmm idag e ja ganska tom i bollen så ja vet inte va ja ska skriva.
Jo, kanske ska tala om vad ja har gjort på jobbet idag.
Jag o en arbetskamrat har jobbat med en almanacka på datorn som en Får förening har beställt av oss.
O de va ju inte de lättaste med till slut så gick de vägen och vi blev riktigt nöjda.

Fler bilder som jag själv har tage kommer senare sen när ja fått hem min stora dator igen.

Ha de gött
På återseende


Kommentarer
Postat av: Jossan

Behöver synpunkter på det här inlägget om det är något som jag har glömt



http://mynameisjossan.myshowroom.se/ledsagare-kontaktperson-skillnaden-ar/

2011-09-02 @ 22:50:46
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Martin

Surströmming smakar ju bara lite salt på tungan...haha. Ha en god lördag!!!

2011-09-03 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0