Go kväller!

Hej o hå!

Idag på jobbet har de typ vare full fart hela dagen.
Vi har fixat med vårat fritidsblad, o så har jag skrivigt dagbok över gårdagen på hunddagiset.
O på eftermidagen så har vi fixat med grejerna till Holmgången som går av stapeln nästa torsdag kl. 16.00 så om du bor nära Timrå så kan du komma och hejja på "Kamraterna" som ska spring staffett loppet.



Annars idag när ja kom hem så satt ja en stund vid datorn och fixade lite grejer.
O så fixade jag lite mat det blev fiskpinnar på hamburgebröd med remoladsås, riktigt gott e de.

Sen efter att ja o Gubben hade käkat var det dags för mej o göra mej iordning för avgång mot Cirkelträningen. Väl där idag så gick det ganska trögt tycker ja eller kanske inte just trögt med de gick ju inte i full fart, tror att det var för att de va så inpå maten men ja vet inte... med sen upplevde jag även att det var väldigt varmt i gympahallen.

På vägen hem från gympan så ringde jag o terrade min storebror som ja brukar göra bara för att ja vill ha lite sällskap när ja går hem. Jag är lite mörkrädd men det är inte så farligt på vägen där jag går men ja tycker inte om att gå ensam när det är mörkt för jag blir så nervös.
Men iaf så va min broder hemma hos mamma o hälsade på tsm med sin respektive och så deras jänta.


När ja kom hem så la ja mej på soffan o glande på CSI MIAMI, o nu så tänkte ja att ja skulle uppdatera bloggen lite granna innan ja ska fixa kattlådan som ja inte han med när ja kom hem.
O efter de så ska ja borsta gaddarna o så krypa ner i säng för jag e väldigt trötter.


Ha de gött gott folk
På återseende.


P.s om du är sugen att fotografera din hund så kommer en annons här. D.s

För att det kan vara svårt att se email adressen så skriver ja den här.

[email protected]
www.helenesvensson.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0