Hej o hå luden tå!

Idag på jobbet så var vi en sväng till Ljustorp och inventerade igen i Hembygdsgården.
Jag gjorde väl inte så mycke mer än att fixa fika, och diskade efter maten.
Det blev mycke disk me alla kaffekoppar, tekoppar, glas, tallrikar och bestick för vi va ju några st.


O idag så slapp ja även att gå hem från centrum från jobbet för eftersom vi var o Ljustorp så släppte dom av mej hemma, men den motion som ja missade när ja skulle gå hem lär ja få ikväll då jag ska på gympa som ja har längtat efter hela sommaren.
Jag går med korpen och här uppe är det billigt för det kostar 500kr och då får du gå på alla pass i veckan om du vill även vattengympa.
Men själv ska ja bara gå på Måndagar gympa, Tisdagar Core och vattengympa, Torsdagar Cirkelträning.

För att jag tycker att det är både kul och skönt att få röra på mej + att jag går ner i vikt av de.
Sen jag började för ett år sedan så har jag gott ner 16kg men jag har även gott upp 3kg tyvärr pga lathet och för mycke gott.
Men nu ska det bli ändring på de hela för jag vill gå ner några kg igen för att må bra + att ja vill komma i mindre kläder.


Ne nog om de.
Nu ska ja snart göra iordning lite mat så ja hinner att smälta den i magen innan de blir hopp o stuts för jag har ju ingen lust att lägga en pizza på gympa golvet hehe o deutom så tror ja inte dom andra skulle uppskatta de heller haha hur skulle de se ut ientligen =D


Ha de gött
På återseende ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0