Hmm, ja då va de söndag igen.

Hej o hå!

Idag har de vare en rätt bra dag, har inte gjort så himla mycke, klev ur bingen vi 1 och sen dess så har jag fixat lite granna i min lgh, bytt gardiner och dukar, mm
Har även tage mej ett bad, och även min katt Lucaz gjorde de men visserligen ofrivilligt men ändå, han gick omkring på badkarskanten och plaskade lite granna me tassarna o så vipps så halka han i, o de var inte uppskattat hehe.


Hmm, ja va händer o fötter annars idag då?
ja de e inte mycke Gubben o jag ska fixa nån mat sen vi 5 tiden o så ska vi spela bingolotto kl. 19.00
o hoppas på lite mer tur denna gång.

Aja nu ska ja ta o rota lite i kylen för magen kurrar, hmm kan de bero på att ja inte har äte nån frukost idag hehe.


Ha de gött
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0