Måndag igen.

Idag är det måndag igen och denna dag har inte vare lätt för mej, för de känns som om de inte skulle vara min dag. Jag har vare väldigt tött, la mej en stund på madrassen på lunchen idag sov ca 15 min och det var jätte skönt.


Igår så spelade Gubben o jag bingolotto och som vanligt så blev det ingen vinst för nån av oss.
Men men bättre lycka nästa gång.


Snart så ska ja ta mej någe att äta, hade rester kvar sen igår men känner mej inte så sugen på de.
Så ja ska ta o rota i min kyl o frys o se va ja hittar, funderar smått på makaroner och grillkorv.


2 av min arbetskamrater satt och målade små stenar röda och gula idag o så la dom stenarna på ett fat och vore de inte så att ja visste att de va stenar så skulle ja tro att de va karameller =D.


Ne nu har ja inte tid o sitta här för ja måste fixa mat o sen rensa kattlåda för jag ska iväg och ha gympa med KORPEN sen på böle skola, jag älskar måndagrna lika så tisdagarna men förut va de mest vattengympan som lockade på tisdagarna o inte core men nu tycker jag att de e båda 2 så alltså har Ann-Kristin fått till passet så att de e minst lika kul som dom andra. Förra terminen så va ja med på alla pass med vattengympa, missa inte ett enda =)


Jo jusst de innan ja glömmer imorron kommer min stora dator hem
Den har blivigt frisk förklarad nu hehe (Det var fläckten som va traig, hade inga virus i den så tro inget annat =P)


Ha de gött
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej hopp...god tisdag. Tur det inte var virus i datan då :) ha en god dag o träna på..du e duktig!!!

2011-09-13 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0