Ny praktik plats

Hej o hå mina kära läsare!

Idag så har jag vare på H.I.T (Hunden i tillvaron) det är min nya praktikplats som jag ska vara en dag i veckan och så ofta de går och helst på Onsdagar eftersom de flesta på Tallkotten har hemma dag då. Det var mycke spännande dag idag och mycke nytt att lära in.
Som en sak som alla säjer typ är när en hund rider på en människa eller en annan hund när det inte är löptik förståss så betyder inte de att hunden är dominant utan att hunden är övertrött och vet inte vad den ska göra, så de vi som matte eller husse kan göra då e att hjälpa hunden att lägga sej ner och slappna av.

Om ni är intreserade att gå kurser eller bara vill lära sej mer om sin hunds beteende så kan ni kontakta Ingela.

http://www.hundenitillvaron.se/.



När ja kom hem idag så var ja jätte trött eftersom det blev en tidig morron, klockan ringde 06.20 och i normala fall så ringer klockan 07.00 men det var ju inte en sån jätte lång dag utan jag slutade 13.00. Men iaf på vägen hem så stannade ja till för att handla lite granna så man får lite mat i magen idag me =) o så att man får lite frukost på morron. När ja kom hem så låg jag o surfade lite granna med min mobil, sen la ja mej i sängen och sov nån timme och som sällskap då hade ja mina 2 katter Sigge & Lucaz fast nu va de Sigge som låg tätt intill mej o Lucaz låg i fotänden, annars brukar det vara tvärsom att Sigge ligger i fotänden o Lucaz järna på en hehe =).


Hmm annars ikväll är det lungt för min del.
För imorron kväll så är det sista passet med gympa för min del, men funderar på att fråga min kontaktperson ifall hon har tid lust och ork o gå en tips runda på söndag.


Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva mer.

Ha de gött
På återseende.

  
Lucaz                                                                                     Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0