Ohh

Fan fan fan här hade jag precis skrive klart mitt inlägg o lagt in en bar bild, ja va händer jo ja hamnar på fejjan av nån anledning sså nu måste ja ju skriva om allting jobbigt värre. *SUR*


Aja de e bare o bita i de sura äpplet o skriva om allting igen.

Hmm, idag så kom en kompis med sina föreldrar o lämnade en tvbänk som ja fått av dom.
Jag tyckte att de va lite pinsamt o låta dom komma in med tanke på att ja hade hela bänken full med ren disk o diskhon ful av smutsig disk, bara för att jag ha vare väldigt lat under veckan.
Men men sånt man får ta.

Nu idag ska ja städa utan bara H-vete iaf för dels så ska ja möblera om så mitt databord jag har i sovrummet ska in i V-rummet o filmhyllorna ska in i sovrummet.


O så måste ja även lägga in min musik i nallen igen eftersom ja fick ta bort den när ja skulle formatera min nalle.
Annars ikväller när ja e klar med allting så ska ja ta de lungt.
Det blir Bongolotto för min o Gubbens del o hoppas på nån vinst iaf.


ne nu ska ja starta min skiva med TITANIX
o röjja loss här så jag får någonting gjort här.


Ha de gött
På återseende.



Denna skiva ska ja spela. Älskar den.
Köpte den när ja o min kompis va o lyssna på dom när dom spela i Ånäsparken i sommras.

Jag tycker dom e helt underbara hela gänget.
O så e dom ju Valdemarsviksbor iaf nästan alla Kixa o Bubben bor inte i Viken
men ja e ju själv både Norrköping, Gusum, Valdemarsvik, o Timråbo ha ha ha ha

Jag föddes i Norrköping den 14/2-85 o bodde där tills jag va nästan 7år
Då flyttade vi ut till Gusum o så när ja gick i mitten av 9an så flyttade vi ner till Viken (Valdemarsvik) sen när ja hade gott ut gymnasiet så flyttade jag upp till min dåvarande kille i Timrå o här har ja nu bott i snart 6år och trivs som fisken i vattnet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TITANIX, AFTER DARK, EDDIE MEDUZA och NANNE GRÖNWALL är mina största idoler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0