Ränsning!

Hallå mina kära läsare!

Idag har de vare en bra dag för gubben o jag käkade frukost på ballis, och de va riktigt härligt för då lyste även solen. Innan han gick hem till sej igen så hjälpte han mej att ränsa i mina föråd. Så de lilla förådet som ja har, har mina 2 fyrbenta vänner fått som sitt lilla rum för kattlåda och kattsand mm, och mitt stora vinkelföråd har blive ränsat så alla onödiga kartånger kläpåsar, skräp mm har kastas.
Så nu känner ja mej som en helt ny person.
Köket e fixat de me så nu e disken diskad o jag har fyllt på kattmat o vatten till odjuren så nu e dom nöjda. =).


Hmm vad ska man mer hitta på idag, jo jag måste ut me all skräp som blev när vi ränsade, vill inte springa me de mitt på dagen för grannarna behöver ju inte bry sej om mitt skräp (anser jag iaf) så därför går ja me de nu på kvällskvisten när alla e upptagna me sitt. =D.


Men ikväll kl. 21.00 på 5an så börjar CSI maraton och me de menar jag att de börjar 21.00 och slutar 06.00 imorron de kör dom bara för att CSI programmet fyller 10år.

Ne nu ska ja ta o göra någe annat som ja känner för en stund.


HA de gött
På återseende.



    
    
     


Kommentarer
Postat av: Olga

Hejj jag heterOlga och har en pubertets blogg och lite till. På min blogg kan du fråga allt som du undrar över, eller något tips! Klicka in på den. Och fin blogg du har! :) Mvh / Olga. www.pubertetenochmer.bloggplatsen.se

2011-09-04 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0