Skolan

Idag har jag vare i skolan, jag går på särvux här i Timrå en dag i veckan.
Idag så började jag o en till en kurs som heter Barn och Ungdom, det är en intresant kurs tycker ja.
Jag o ett par kompisar fick ju jätte kul idag, för vi har ju 2 lärare en på förmiddan o en på eftermiddan men iaf till saken va ju de att båda 2 skulle försöka skriva ut på våran nya skrivare som vi fått men de funkade inte...Men på eftermiddagen en stund fick vi va själv för våran lärare skulle på någe möte o så fick ja en lite snilleblixt när ja satt där vi datorn att ja skulle kolla på skärmen på skrivaren sagt o gjort så såg ja ju de att den va svart ingen text syntes som de brukar göra så då upptäckte ja ju de att skrivarn va ju inte påsatt =D

haha ifall hon läser detta inlägg ikväll =D
eller om hon läser på tavlan imorron när hon ska ha grabbarna.


Aja nog om de nu.
JAg va bort en sväng på Bergmans optik borta i Vivsta förut och frågade vad de skulle kosta att byta glas i mina gämla bågar och hon som stog där i disken sa att de ca skulle kosta mej 2000kr och ja höll på att smälla av pga att jag när ja köpte bågarna då när dom va sprillans nya så gav ja ca 2600kr för dom..Men ja ska kolla upp ett ställe på nätet där jag såg att man kunde byta glasen och då kanske de bara skulle kosta mej runt 1500kr med synundersökning.
För jag vill ha repskydds behandling på glasen för ja har ju märkt va lätt man repar glasen.



Imorse när ja vaknade blev ja nästan lite besviken på min kropp för jag va ju oc tränade Medelgympa igår på Böle skola i gympa hallen.h
Jag har nästintill ingen märkvärdig träningsverk och jag som nästan har legat på latsidan hela sommaren. =D
Men men ikväll tar ja nya tag med Core och Vattengympa.
Det är skönt att få röra på sej tycker ja, speciellt när vi har sånna TOPPEN ledare.
Dom e trevliga, lätta att prata med, och helt underbara mer kan ja inte säja.
Det ska bli spännande om den nya ledaren som ska va tsm med Cathrin idag på vattengympan om hon e lika snäll och trevlig som dom andra, jag hoppas verkligen de.


Ne nu måste jag avsluta för stunden så jag får börja med maten, ska ju iväg och träna kl. 18.00 idag men sticker hemmifrån vi ca 17.15 så ja hinner att byta om.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Martin

Också dags för o starta om med träning mm här efter sommaren. Lycka te o kör lagom hårt :)

2011-09-07 @ 12:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0