Snart helg!

Hej o hå!

I dag är den en skön dag, några st från Tallkotten där jag jobbar är nere på Inbetween för dom har tema säkerhetsdag idag, så både e från brandkår och polis är här och har haft genomgång av säkerhet ja vad man själv kan göra för att förbygga olyckor, brott mm
En sak har ja lär mej iaf och det är att har man en brandsläckare så ska man vända den upp och ner några ggr om året för att dels kontrolera att pulvret i den inte har klumpat sej.


Annars idag så blir det en lugn dag.
O nu sitter jag och njuter efter att ha ätit en super god lunch här nere på Inbetween, jag åt en bakad potatis med skagenröra och sallad.
O  de va riktigt gott det var som en orgasm för munnen. =)


Ikväller så ska ja ta de lite klungt har ja tänkt mej iaf.
Måste iaf ta hand om disken jag har samlat på mej och sen så måste ja riva ut allt ur ett skåp jag har bara för att ja ska försöka hitta ett kort jag har till simhallen, jag fick det av jobbet innan sommaren som en liten kompenstion för att jag jobbade då när vi hade länsdansen i Ssöråker.
O nu har ja lyckats slarva bort den o det tycker jag är väldigt synd för jag har 4ggr kvar att utnyttja.

Ne nu vet ja inte vad jag ska skriva mer.
så jag tror jag rundar av här.

Ha det gött
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0