Tjohooooo!!!!!!!!

Idag är de tisdag igen och jag har vare i skolan.
På förmidagen så hade jag o en till Barn och Ungdom igen och på eftermidagen så hade jag engelska och dom andra lekte affär för att träna på det här med pengar.
Jag fick vara med och "Leka" och då var jag en besvärlig kund hehe.



Nu är jag hemma igen en stund, och så har min älskade stora dator komme hem igen =D
Så nu under veckan så ska jag försöka få till alla bilder som jag har lovar att lägga upp.

Nu ska jag ta o packa min träningsväska med alla nödvendiga kläder och badkläder för ikväll e de dubbelpass igen så då e de Core & Vattengympa.
Jobbigt men kul.


Ha de gött
På återseende =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0