11 frågor

1. Vad händer i helgen?

Imorron ska jag till en kompis o på söndag blir det tvätt och städ


2. Från vem fick du ditt senaste sms?

Min kontaktperson


3. Favoritfärgen på klädplagg och varför?

Älskar skarpa pastellfärger just bara för att jag gillar att sticka ut

i mängden


4. Bästa maträtten? Varför tycker du om den?

Hmm de där var svårt eftersom jag gillar nästan all mat


5. Din absoluta favoritlåt genom tiderna och varför?

Jag har för många favoriter för att kunna välja någon


6. Är du en morgonmänniska eller en kvällsmänniska?

Tror inte jag är något av de då jag e morrontrött och kvälls trött


7. Beskriv med 5 ord din stora kärlek

Rund, rolig, snäll, ärlig, givmild


8. Bästa klädbutiken?

Hmm om ja tänker efter så e de Kappahl och ellos.se


9. 2 boktips

"Den vita vargen" "Döden tar studenten" Det är 2 böcker som

jag ärligt kan säja att jag läst flera ggr


10. Tränar du något? Så som gympa, gymmet eller liknande.

I Så fall vad?

Jag tränar med Korpen 3-4 ggr i veckan


11. Bästa filmen du sett och varför är den så bra?

Oj oj oj detta blev svårt, jag har ju sätt så många filmer genom

åren och någon just favorit film tror ja inte att jag har.



Ha de gött

På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0