Äntligen helg igen =)

Nu e de fredag och helg igen o de känns så underbart med tanke på hur satans trött jag har vare idag o ändå så la jag ner allt o drog täcket över huvudet ja eller inte riktigt då men vid ca 22.45.

Kanske därför som ja har vare trött i knoppen, kroppen e trött pga att jag tränat Tisdag, onsdag och torsdag och måndag med för den delen.

För i måndags så körde ja ju mitt eget race med städning och möblering =)
O bara det i sej e ju en pers.
För min soffa e ju inte det lättaste att flytta på eftersom jag har satt tassarna fel under soffan.
så den glider inte fram som den borde göra.



Men iaf på jobbet idag så hade vi ingen personal i våran grupp för båda 2 var lediga idag men de funkade ju bra ändå för vi har ju DC personalen vägg i vägg om det skulle vara någe.
Men det funkade bra ändå och vi jobbade på med vårat.

Fast det som vare mest spännande e arbetet dom gör nere på Timrå torget.


De jag nog saknar mest ikväll e en stor fet godispåse =) haha
Eller kanske inte riktigt då men ändå hade ju vare gott o haft en.



Ne ta o göra lite annat trevligt än o sitta här o häcka.

Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0