Dag 07 – Mitt favoritminne.

Hmm, detta var riktigt svårt.
Jag vet inte om ja har något just favoritminnen eftersom ja har så många härliga minnen.
Men kanske ett minne eller de e ju inte ett eftersom det nästan blev som en tradition, men iaf varje vinter näår jag bodde i Gusum så hade jag o min kompis alltid snöbollskrig med mina päron.

Jo nu kom ja på ett till som jag kan se tillbax på som jag verkligen älskar
de e att vraje år när de började bli varmt ute så hade vi vattenkrig på på Smedgatan alltså då var typ hela gatan inblandad o då va de vuxna som ungar som ungdommar.

O vi hade jämt as kul.




Ha de gött

På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur har du lyckats få din signatur så jäkla långt ned? den går in i rubriken på inlägget under

2012-04-18 @ 13:43:06
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0