Dag 9 – Min tro.

Jag tror inte på någon gud eller så.
Men jag tror på ärliga människor och är man snäll i detta liv så tror att ja man får de gott annars får man nog det surt hehe eller ja vet inte men jag tror att man får ett liv efter detta kanske inte i form av en människa eller så utan kanske som en växt, gräs eller varför inte luft för då kan ju inte nån leva utan mej. =)

Och så tror ja att alla har en liten skydds ängel som ser efter en och finns där när man väl behöver den.

 

Denna tavla målade min farmor till mej när jag var 3år gammal.

 

 

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh fy så grymt duktig din farmor var på att rita. Min farmor kan inte ens rita ett rakt streck

2012-04-03 @ 22:32:51
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0