Dagen till ända

Ja kanske inte riktigt då men dagen på jobbet e över o jag e åter hemma i min lilla lya igen.
Fast inte så länge till för jag ska på träning ikväll, o de ska bli riktigt skönt o få röra på dö köttet igen. =D



Idag på jobbet har ja sutte vid min dator igen och jobbat med att skriva ner detta + lite annat som ja inte lagt in bild på här.





Så nu när vi har vikarie kan städa som våran ordinarie städerska har gjort.

Annars har de vare lungt på jobbet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nu har våran snö smällt bort och ersatts med regn istället.
O de va inte kul o cykla hem i de, men men va skulle man göra ville ju inte gå med cykeln. haha


Så här fin va ja när ja kom hem:






Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0