Dagen + Träning =)

Min dag har vare lugn och slö eller kanske inte slö just men jag har jobbat i min takt med städ schemat.

Och när jag skrev ut papprerna för att ha något att skissa på så upptäckte jag ett LITET stavfel som blev till något helt annant än va de va menat, o då fick jag ett riktigt fint skratt o så va jag ju bara tvungen att visa för DC personalen vad jag hade skrivigt.


Det skulle stå: Dammsuga
Jag skrev: Damsuga

Och hur ofta brukar man DAMSUGA möblerna? hehe
Jag trodde ma dammsög möblerna. haha


Så tokigt de kan bli när man missar en bokstav.
O så skulle jag läsa upp för mina 2 kamrater vad som jag hade skrivigt allt från början för att se att jag fått med allt och börjar med:  Rosa toalett o vi föll i skratt igen.
de som ja skulle säja var att jag skulle ha en rosa trasa till toaletten.

Så denna dag har bjudigt på många skratt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


När ja kom hem så gjorde ja inte så mycket mer än att jag fixade lite mat o glodde lite på dumburken och även spelade lite Wordfeud.

Sen va de dags att knalla ner till Näsängen när jag skulle bli upp plockad.
Och för en gångs skull så var jag i tid men hon va sen som skulle hämta mej.
Men de som e ganska typiskt e att ja hinner typ bara mezza o fråga vart hon e så kommer hon. =)



Men väl på träningen så gick allt som på rälls som vanligt o lika kul som alltid.
Ikväll så körde vi Cirkelträning som vanligt på onsdagar....

och med det menas för den som inte vet är att man är 2 och 2 på olika stationer så man kör 45 vila 15 kör 45 sekunder så går man sen vidare till nästa station och kör 45 vila 15 kör 45 och allt i sekunder även om de ibland känns som mycket längre. =)


Imorron ska jag iväg och träna igen och Cirkelträning då med fast med en annan ledare och på en annan plats. =)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lite bilder från dagen =)



Nu e dom i full gång och ska fixa till torget + att det var nykterhetskontroll av bilisterna =)







Dimman tjocknade frammåt eftermiddagen



De e inte riktigt så dimmigt som det ser ut pga att fönstret va inte det klaraste.
Bilden e tagen från gympa salen där vi har träningen =)




Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Jag tänker inte rätta dig allt för mycket med nykter stavas inte med ck och nykterhetkontroll är ett ord

2012-04-12 @ 17:22:33
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0