Glad påsk!

Nu så har jag "Påsklov" fram tills på måndag.
O de ska bli riktigt skönt de.


Jag började mitt "lov" med att slagga på soffan några timmar när ja kom hem för jag va helt slut.
Men ack så skönt de va o få sova några timmar.



Imorse när klockan ringde 07.00 så var jag färdig att mörda den för 37011:e gången i årdningen. haha
hatar min väckarklocka på morron eftersom jag oftast eller snarare jämt e så jäkla trött när den ringer o vill hälst inget annat än o ligga kvar i min varma sköna säng.


Men jag ska ju inte klaga ändå för denna dag har vare en riktigt bra dag för på jobbet idag så fixade jag min indiska "skopåse" o sen när jag va klar med den så klippte jag ut Hälge historier ur Sundsvalls tidning. Sen va de dags för lunch o då käkade vi rester från Påsk lunchen igår och de va lika gott idag med.

Efter lunchen så gjorde ja inte så mycket utan tog de lilla lugna.
O sen så hade några av oss turen att få sluta tidigare idag så vi slutade 13.40 istället för 15.00.


Så denna dag har vare riktigt härlig.




Min skåpåse som jag målade med Indiskt mönster.




Vi fick även fin besök av 2 påsk kärringar på jobbet idag som bjöd på lite godis. =)




En bild från igår visserligen men vi fick ju gofika idag med så just därför tog ja denna bild. =)


Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0