Go morron!

Go morron alla!

Idag fick jag mej en välförtjänt sovmorron, jag fick sova fram till 09.43 och det kändes så underbart för förra veckan så vakna ja vid 9 tiden hela tiden o de va jobbigt för att ja blir så så jäkla trött då på kvällen.


Mina planer för dagen e att jag ska snart knalla iväg till en kompis som bor borta i byn.
Så då får jag mej en skön promenad på ca 20-30 min.

Men solen verkar lysa med sin frånvaro idag vilkert e lite synd för de va så skönt igår när den va framme o värmde upp.


Ne nu ska jag göra mej iordning för att strax promenara iväg.
Och så har jag laddat min Mp3 spelare med en ny bok.

Magdalena Graaf´s bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Hoppas att den e bra.


Igår så lyssnade jag färdigt på Carolina Gynning´s bok "Laura flickan från havet"

Den som tål lite hemskare böcker borde lyssna/läsa den för den e väldigt bra.
Och det kommer från en som inte tål Carolina Gynning för jag tycker att hon e totalt blåst.
men skriva böcker kan hon iaf.



Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Mandamonki

Hejsan! Mitt namn är Manda och i min blogg pågår just nu lottningen! Det betyder att du kan skriva in din bloggadress bland mina kommentarer i min blogg och sen så kommer jag att lotta ut en 2 vinnare som får synas framför 50-60 läsare! Du bör nog vara med eftersom din blogg är super bra och intressant! // Mandamonki

2012-04-14 @ 16:24:35
URL: http://mandamonki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0