Go morron snöiga landskap

Igår kväll så snöade de igen o nu e ja som säkert många andra riktigt less på denna snö, nu vill vi ha vår och värme.


Idag så vaknade jag 09.15 igen, jag tycks inte kunna sova längre men idag gör de ju inte så mycket att jag vakna tidigt för idag så måste jag isäng senast 22.30 för imorron e de jobb igen.

Nu e de slut på ledigheten o dags att gå tbx till verkligheten i några veckor till för sen e de dags för 1:a Maj o då får vi ju lång helg igen. =)


Idag ska jag försöka ta itu med min lgh så de blir rent o snyggt igen.
För denna helg har jag typ inte gjort många knop i min lgh.



Här kommer några bilder från igår när de snöade som värst:









Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0