Go morron!

Idag så fick jag en skön sovmorron utan att vakna innan 11.20 och det va riktigt skönt.
Det första jag tänkte när ja vakna var att klockan e väl inte mer än typ 8-9 på morron men de va den icke och det är jag glad för.


Filmen vi såg igår va riktigt bra tycker ja.
Denna alltså:




Tycker att den e mycket väl värd att se.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag så har ja inte så många planer bara några stycken och det är att knata bort på ICA o lämna tbx filmen och sen tvätta 19-22 för tyvärr fick jag inte tag på en tidigare tvätttid =/, det är nackdelen med att man måste boka tvättstuga.


O ikväll kanske ja ska kolla lite smått på Bingolotto eftersom Elisa´s ska spela där idag men de e sånt som märks.

Iaf så ska jag se BB live om inte det är någon Irene Huss ikväll för då blir de det istället.



Ne nu ska jag ta tag i min film-lista och fixa till den så att den blir bra, sen så ska jag ta och fixa till i film hyllan så att alla filmerna står i bokstavsårdning.
Vill ha de så för att då e de lättare att hitta en film man kanske e sugen på att se.



Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Ni två kan få se den om ni vill, men jag tycker inte den var så bra

2012-04-01 @ 19:54:45
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0