Hallå!

Idag har de vare en skön dag.

Jag fiskade upp våran gruppledare idag från soffan ja eller inte ordagrant då men iaf så frågade jag henne om vi skulle ta våran morron promenad.

O kan ni tänka er vi tog promenaden och det var riktigt härligt.
Jag o min kompis Jossan gick tsm och dom andra hamnade på efterkälken trotts att vi inte gick särskilt fort.
När vi kom in igen så fixade jag o Jossan fika eftersom vi kom in lite tidigare än dom andra.

Efter fikat så va de dags för mötet ang båtresan vi ska göra.
Det va riktigt kul och vi skrattade mycket.
Så nu får vi längta som satan tills den 9 Maj då resan går av stapeln.


På eftermiddagen så plastade jag in alla papper om städningen som jag skrivigt och satte sedan fast det på städvagnen.
O sen så renskrev jag det jag skrev ner från mötet vi hade.


Innan jag gick hem idag så va jag in på Zarahs och betällde klipptid.
Så på onsdag 15.15 ska jag dit o lite nervös e ja eftersom jag inte har vare hos frissan på minst 3½år o då menar ja ju inte att ja inte har klippt håret sen dess för det har ja men då e de mammas granne som klippt mej och även våran gruppledare Inger har toppat mitt hår men nu så vill ja gå till frissan o göra de för jag tycker att mitt hår e så sletet.


När ja kom hem och sa hej till mina små pojkar (mina katter) så svarade Lucas med ett litet jamande och de lät så ynkligt o då förstog jag att ja gjort något ja inte borde.
När ja kom upp för trappen så märkte jag att jag hade lyckats stänga in min stackars katt i sovrummet när jag gick hemmifrån.


Jag stänger alltid sovrumsdörren bara för att jag tycker inte att dom har någe där inne o göra när ja inte e hemma.
Men denna gång så märkte ja inte att min älskade Lucaz blev kvar där inne.
Tycker så synd om kattstackarn som vare instängd i sovrummet från 08.00 till 16.00

Inte för att de gick nån större nöd på honom då men jag tycker så synd om honom.
Min lilla bebis.



Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Okej, det är lugnt vännen.

2012-04-16 @ 19:47:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Japp det är ju bra med rena strumpor. Jag tar rena strumpor varje dag

2012-04-16 @ 19:48:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0