Hallå!

Nu e de helg igen men tiden går så fort så snart e de måndag igen hehe.Idag fick ja inte sova längre än till 9 pga av att min älskade katt Lucaz tyckte att ja hade sovit färdigt så han gick omkring och skrek o med det menar ja att han låter nästan som en honkatt som löper, fast han är en kastrerad hankatt, men om ja ska vara ärlig så tror ja han har missat de. haha.


Ne vars ja ska inte vara elak mot min katt, men han e riktigt jobbig när han får för sej att gå omkring o skrika.

Men han fick sej en liten utskällning av mej när ja klev upp för o gå på toa för jag ville inte kliva upp helt ur sängen. Så jag gick o la mej igen en stund men inte f*n kunde ja somna om.

Så nu sitter ja här o skriver en stund men ska väl snart ta o resa på häcken o äta lite frukost o sen städa lite granna o kanske tvätta.


Ikväll så ska jag iväg med Carina o Ida o bowla, det ska bli skitkul för jag har inte bowlat på jätte länge. O sen så ska de bli kul o få spela mot Ida för hon tränar ju bowling 1-2 ggr i veckan.
Så ikväll kl. 18.00 har vi bokat en bana så de ska bli as kul rent ut sagt.




Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du slår Ida i bowling.

2012-04-21 @ 12:41:39
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0