Hallå!

Idag fick ja lång sovmorron, o de va riktigt skönt de.
Fick sova fram till 11.

Men ja måste ändå säja att ja e lite slö idag men ska väl ändå försöka mej på en svängom med snabeldraken...de börjar bli lite väl många ängla tofflor (dammråttor) i hörna nu. =)

O så har jag plågat mej igenom filmen "Sex hopp & kärlek". Min kompis tyckte att de va en bra film men själv så tycker ja att de va en av dom sämsta ja sätt.




Igår så va de skitkul på bowlingen, jag vann inte men ja kom inte häller sist. =)
O så drack ja 2 cider de va riktigt gott för dom hade min favorit där Kopparbergs äpple cider 4,5%.
På bolaget finns den ju inte längre eller jo men som 7,0% o de e alldeles för starkt.
fast egentligen billigt för en sån o ja e full haha


Jag behöver inte mycke förrens ja känner av de, men de e ju för att de e så sällan jag dricker alkohål. Nån gång ibland e de gott men inte för ofta.









Idag har har inte direkt många planer.
Jag ska väl försöka ta mej en svängom med snabeldraken om ja orkar
O sen så ska jag ta mej en tur bort på ICA, för ja o gubben ska inviga elgrillen han fick av mej när han fyllde år.


O ikväller så e de BB live.
efter de sen e dags o Zzzz så man orkar upp imororn.



Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva mer, men de e bra de för ja orkar inte skriva mer för ja känner mej rätt trött o slö.
Kanske att ja ska starta en ny film o hoppas på att den e bättre än denna. =)





Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Du skrev såhär: måste ändå säja att ja e lite snö idag.

Låt så kul när du skrev snö. Jag vet ju vad du menar, men det var ändå kul

2012-04-22 @ 14:57:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0