Hallå!

Idag så vaknade jag strax efter 9 igen, fast denna gång så va mina älskade katter oskyldiga.
Men ja fattar inte varför jag har så svårt o sova till typ 10-11 iaf nu när man äntligen får sova ut.
För de värsta är när jag vaknar så tidigt är att ja blir ju så förbaskat trött på kvällen sen, o de spelar ingen roll att ja kanske sove nån timme på dagen jag blir lika trött iaf.
O de tycker ja e så jobbigt för alla bra filmer börjar ju typ vid 8-9 på kvällen.



Aja man ska ju inte klaga för de finns som som sover jämt o dom som typ aldrig får sova.
Så då e ju mitt problem en piss i mississippi. haha

Men istället för o kliva upp helt så gick ja bara på toa o sen la mej i sängen igen o läste lite i min gamla dagbok o där i står de mycket kul som ja vare med om.
fast även en massa tråkigheter.



Undra vad man ska hitte på för kul/tråkigt idag.
Skulle ju behöva städa lite granna men frågan e om ja orkar eller har lust till de. =D
Ork har ja väl men ingen lust.


Ne nu ska jag ta o göra iordning lite frukost o sen så får ja se vad som händer o fötter. =D


Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0