Halloj!

Idag va jag på skolan igen o så blev de fortsättning på barn & ungdoms kursen.
och på eftermidagen så läste jag lite engelska o så hade vi lite geografi för Pia hade köpt in en ny talande världskarta, ganska häftig.

Fast nu e de inte så många ggr kvar förrens vi ska ha avslutning.

Och iår blir de en härlig avslutning i bagarstugan ute på Lögdö. =)
Det ska bli jätte kul, fast iår så ska vi inte baka pizza utan Maria som jag har i barn & ungdoms kursen ska göra en soppa som vi ska käka då.
Så de ska bli spännande.





O idag så får ja mycket motion för min kompis som ja brukar åka med på träningen skulle bara gå på vattengympan idag, men ja vill ju gå på båda.
O ja känner inte för att ta cykeln bort för de blir ganska kallt på kvällarna fortfarande, o nu e de ju ändå bra väder o ganska varmt så då tänkte ja de att varför inte promenera bort på simhallen, så kan ja åka med min kompis hem sen.



O lite friskluft har väl ingen dött av eller kanske.. Men inte jag iaf. hehe



Imorron blir de en skön dag med för då går jag bara halvdag så då drar jag med 12.11 bussen till Birsta o där så ska jag möta upp min kompis o så ska vi ta en skön promenad o sen ska jag på Rusta, Coop, ÖoB och till sist Kjell o C/O eftersom min nya mp3 har lagt av igen.

Så nu får dom kolla på den e se varför den muppar sej igen.
Den gjorde ju samma sak en annan gång men då lät ja den vara i några dagar o så vips så funka den igen, men nu e ja less på att typ alla mina grjer pajjar.

E de inte datorn som jävlas så e de min Mp3.
Går de troll i mina grejjer eller?




Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0