Härlig dag

Idag va de en härlig dag på skolan. Som vanligt så läste jag vidare på Kursen med Maria (läraren) och sen på fika rasten så fick vi go fika o de va inte helt fel så de e ju tur att ja ska träna ikväll. haha

Sen efter fikat så påsk pysslade vi lite granna och det var kul.

 

Med min sjuka fantasi så kan ni ju tänka er va jag tänker på när jag ser den blåa saken där i mitten haha. Men när jag gjorde denna så hade ja inte en tanke på vad de skulle bli för jag bara droppade på lite färg på olika ställen på pappret o sen så vek jag ihop den. =)

För den som inte ser vad det ska vara för något så ska det föreställa en fjärill.

 

Detta ska med vara en fjärill men det ser mer ut som röd Chili.

 

 

När vi var klar med pysslet så va de dags för lunch, o efter lunchen så satt ja lite granna vid datorn o sen så satte ja mej o läste en lättläst bok på engelska som ja sen skulle skriva en ressension av på engelska o deva inte det lättaste.



O nu e jag hemma sen 1½ timme nästan o gör inte alls nå mycket men kanske ska rota igenom frysen för o se om ja hittar någe att äta till middag.

O idag vet ja inte än om ja måste ta cykeln bort eller om ja har skjuts för min kompis mezza förut o sa att hon hade ont i halsen =( o då bör man ju inte träna men men hon e ju vuxen nog att bestämma det själv.

Om ja ska ta cykeln bort på träningen ikväll så blir de nog både Core o Vattengympa annars blir de nog bara Core men de gör inte så mycket för ja tänkte träna imororn med men då blir de att mjukstarta eftersom jag inte har vare på Cirkelträningen på ett tag nu eftersom ja haft ont i armen som nu e nästan frisk eller armen e ju frisk har bara lite ont i axeln men de e stör mej inte.



Ne ta o göra nån nytta.
Men innan dess så måste ja ju bara lägga upp denna låt för ja tycker den e så skön.




Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0