Härligt väder!

Idag har de vare en extra härlig dag.
För det första så jobbade jag bara halvdag så jag drog med 12.11 bussen in till Birsta där jag sedan mötte upp en underbar kompis o henns hund.

Vi åkte hem till henne först en sväng så jag kunde lämna av mina väskor.
O sen så gick vi en lång härlig promenad o så var vi inne i skogen en sväng o där så mötte vi på 3 andra hundar med sina hussar/mattar.


Vi hade riktigt mysigt o så va de ju stårlande väder med mycket värme o lite blåst.
Vi var väl ute i lite mer än en timme o de va så ljuvligt.


När vi kom tbx igen så tog vi oss ett glas citronvatten o de va riktigt gott.
Sen fick älskade lilla Jenkins vara hemma o så for vi på Birsta City o gick på Charm o tog hon en latte o jag en cola zero.

O så satt vi där o surrade ett bra dag, o bara myste på.


Sen va de dags för henne o åka hem o för min del o gå på Coop o handla sista maten.
O innan jag gick vidare så gick jag in på ÖoB en sväng o vem hittade mej där då om inte Jenny våran fritidsledare, hon stog bakom mej i kön o jag hade inte sätt henne först. =D


O så träffar jag henne imororn igen eftersom hon ska vara ledare då när vi ska o käka med Fritiden imororn.





Ha de gött mina kära läsare
På återseende






Kommentarer
Postat av: saandriiiee

Hejsan snygging! Nu kan du ta chansen till att vinna en tandblekning ifrån Brilliantsmile hos mig :) Vem vill inte ha ett lyssande leende just as the sun ;) Så välkommen in till min blogg och tävla här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/tavling-brilliantsmile.html#comment

Pussen hoppas du får en underbar kväll ! :)

2012-04-25 @ 19:46:37
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0